Saturday, November 20, 2010

Kau Tidak Lagi Seperti Dulu

Hari demi hari kau berubah ... aku makin rasa kehilangan kau ... Dulu kau kata kau menyangi aku spenuh hati kau .. tapi hari kau perbuatan kau tidak menunjukan yang kau menyangi aku lagi ... Kau buat aku seperti tidak wujud lagi .. aku sedih .. aku kecewa ... namun ku pedam semua... kerana apa? Kerana aku ingin menjaga hati kau ... aku takut kehilangan kau .. tapi apa yang aku dapat ? Tiada apa... Kosong ... hanya kekecewaan dan kesedihan ...aku seperti tiada lagi didalam hati kau ... kau semakin jauh .. jauh meninggal kan aku ... Dulu di awal percintaan aku yakin bahawa kau akan menyayangi aku ...menyanyangi aku sepenuh hati kau .. tapi aku silap ... aku silap untuk semuanya ... aku terlalu over confident... Jujur aku katakan bahawa sekarang aku sudah mula tawar hati terhadap kau .. dulu jika kau tidak pedulikan aku .. aku akan cari kau .. ikut kemana saja yang kau pergi .. tapi tidak lagi sekarang .. Jika kau tidak call atau msg aku..aku sudah tidak kisah lagi .. Lantak la.. aku sudah malas nak fikir... Jiwa aku sakit! Otak aku Sarat dengan permainan kau.. aku sudah cukup terseksa.. Untuk melepaskan kau pergi hati aku masih sayang .. masih cinta .. aku hanya boleh besabar.. tetapi sampai bila aku tidak pasti .. Buka lah mata kau .. pandang lah aku ...Lihat lah apa yang telah kau lakukan pada ku .. Aku sudah tidak kuat untuk menampung segala kesedihan ini .. aku tiada tempat untuk mengadu ... aku buntu ... buka lah hati kau untuk aku ... jujur lah menyanyangi ku .. ikhlas kan hati kau untuk aku ... Sayang ... aku merindui mu ... aku tak mau kehilangan kau .. pandang lah aku !!

No comments:

Post a Comment

What do U think Bout My Stories?