Saturday, November 20, 2010

Luahan Rasa

Lama nya aku luah perasaan ... sangat lama... hari ni 22 hb 11 hati aku fikiran aku serabut... dua tahun 6 bulan... setahun setengah aku menderita ...setengah lagi aku bahagia... tapi... towards the 3rd year aku sudah merasai the LOVE SICKNESS again ... Jiwa sakit ... aku pendam ... apa yang kau nak aku turutkan ... apa yang kau buat aku ikut kan ... apa saja untuk kau aku laku kan ...tapi ... aku rasa seperti tidak dihargai .. kadang-kadang aku fikir , apa guna nya aku dan kau bercinta ? aku sayang kan kau .. tapi kau ? mungkin aku salah tafsir hati kau .. mungkin cara kau tunjukan kasih sayang berbeza dari aku.. namun... aku dapat merasakan yang kau sebenarnya tidak jujur dengan hubungan ini .. aku rasa bila kau perlukan aku kau akan cari .. tapi bila kau tak mahu aku aku pergi ... kenapa kau buat aku begini ? apa salah aku pada kau ? kenapa perlu kau seksa jiwa aku ? aku menyanyangi mu sepenuh hati ku .. aku berikan segala nya untuk mu ... apakah kau bosan dengan cara layanan aku terhadap kau ? aku seperti boneka yang bernyawa disisi kau .. kau melayani aku jika kau rasa kau nak lakukan nya .. kenapa? aku masih ingat peristiwa ini..satu hari kau pernah bertanya kepada ku .. kalau kau ada perasaan terhadap orang lain bagaimana? aku terus menjawab .. lupakan aku! tinggal kan aku! Kau jawab siapa lah nak kat kau tapi bagi aku .. bukan itu isu nya ... yang menjadi isu kepada ku adalah kau! Bila kau telah membahagi kan hati kau kepada org lain bermakna tiada lagi cinta dan sayang kepada aku ... aku tak rela kau pergi .. namun jika aku terpaksa melepaskan kau aku redha .. mungkin ini bukan jodoh kita .. tapi ketahuilah kau bahawa aku amat menyangi kau! Hidup ini tak semestinya kita sentiasa berada di atas ... aku susah hendak fahami kau walaupun sudah hampir 3 tahun kita hidup bersama ... kenapa kau lakukan ini pada ku? Aku sengsara... jiwa ku lara...sarat dengan tanda tanya .. sarat dengan emosi yang tidak menentu ....aku berdoa pada tuhan jika aku tdak lagi dapat menerima dan menahan perasaan ini KERAS kan lah HATI ku.. Lupakan lah ingatan ku terhadap mu.. TAWAR kan lah perasaan sayang ini terhadap mu... Aku mengharapkan suatu hari nanti bila aku sudah tiada disisi mu kau akan merasai kehilangan ku ...kau akan meratapi pemergiaan ku .. kau akan menyesali perbuatan mu... Aku benci kau .. tapi dalam masa yang sama aku sayang kau .. terlalu menyangi kau ...

No comments:

Post a Comment

What do U think Bout My Stories?