Tuesday, February 10, 2009

Better In Time Maybe??


Huh... Malam nih aku tak leh tido lagi ..padahal baru je baik dari demam yang berpanjgan tanpa henti ... arghh.. giler ahh... huhu... ntah la kenapa aku nih seorang pemikir... aku tak suka pikir sebenarnya tapi aku akan sentiasa pikir benda yang tak sepatutnya aku pikir..ape lah aku nih manusia jenis ape ntah lah...kata orang pikir nih bagus tapi bagi aku tak bagus sebab bila aku pikir aku jadi biul..jadi tak waras.. kadang2 tuh aku boleh menagis dan dalam masa yang sama aku boleh ketawa dan menagis semula.. hahahah saiko kan aku nih ... adoii... kenapalah... hurmm.. lagi satu aku nih ada instict cam six senct la konon nye ... tapi kadang2 bila aku tak nak percaya yang aku nih ada sixsenct benda tu jadi ... kalau sekali dua mungkin aku akan kata kebetulan .. tapi dah lebih dari sepuluh dah nih ... tak kan kebetulan lagi kot ..? adoii... humm.. aku nih kadang2 berdaulat gak ... haha perasan kan aku nih tapi aku mmg berdaulat.. tak leh salah siit ngan aku nih mesti lah ada pape yang jadi ... jadi sape yang kenal aku tu tahu la lah apa maksud aku nih ... huhuhuhu~ gila sebenarnya kawan ngn aku nih ... tapi kalau depa2 yang kenai aku pasti mereka akan tahu aku nih siapa sebenarnya .... hakhakhak jgn lah jadi takut pulak untuk berkwan ngan akuh nih ... aku mkn nsi owang tuh belum lagi la .. hehehe~

2 comments:

  1. hohoho..berdAulat siott....ooohh..kmU tuh cne orgnyA ekkk?? xknAi ponnn..wekekeke

    ReplyDelete
  2. br stat belog eh. kaler kna pandai main skit. br syok bc. ehehe. hp blogging!

    ReplyDelete

What do U think Bout My Stories?