Tuesday, February 10, 2009

Today aku rasa cam kejap hepi
kejap down kejap ok kejap tak ntah apehal ntah .. aku nih mereng kot mental sicknees rasanya ... ntah la.. as usual aku g kerja lah pagi nih tapi pagi nih aku g awal seyh.. kul 8 dah sampai dah .. selalu nya aku sampai kul 8.30 kadang kul 8.40 ..hahahah suka suki atuk aku jer nak masuk kul berape
wakakaaka.... sengal kan ... uhmm... one thing i like best is my colleagues you know my colleagues nih mmg semua otak gila2 cam aku gak ..hahah.. semua yang aku buat lawak semua mereka layan . itu semua umur atas akuh tuh yang 45 tahun pun ada.. semua mak budak and pak budak ... yang paling syok bos akuh la.. sempoi gile.. buleh buat member wa cakp lu .. weng~ hum.. ari nih kat ofis ape je la yang aku buat tak de menda ... asyik menyagap je depan lappy aku nih... biasa la intern ... ada kerja ade la .. takde mmg takde.. tadi aku siap leyh layan movie lagi haa.. heheh gile tak gile ... eh... cukup la kot citer kat sini dulu for my first blog nih ... hehehe See U guys gain ...Chow!

No comments:

Post a Comment

What do U think Bout My Stories?