Tuesday, February 10, 2009

Tayar Pancit?? Kepala aku pancit!!

Hurm...kata nak lunch sekali.. tapi tetibe handpohne tak bawak la..tayar pancit la..stress nye la aku...adoi..apa la nasib aku nih.. semalam dah gaduh.. hari nih kot la dia nak msg aku pujuk ke ape humm..mmg tak yah harap la... ilang mood aku pagi2 lagi..bukan nya selalu boleh lunch boleh kuar.. weekend nih dia ajak tido umah dia ari sabtu pergi berkelah kat kajang tak tahu la boleh ke tak... i just love her... i want to spend all my time with her.. aku ke yang tak paham die? aku ke yang bersalah? ntah la tak pe la dah tayar pancit kan.. arghh...otak aku nih lau transperant gamaknya leh nampak aku nye otak nih kembang kencup huh!

1 comment:

  1. huihhh..pncet ke tayar kmu???hohoho..thniahlaaa..dhtu spe yg tlg tukarkn tayar?? wekekekeke..xmgkn wat sndrik kn..haha...thniah yekk! haha

    ReplyDelete

What do U think Bout My Stories?